وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

این شرکت به عنوان یک معیار جهانی تولید کننده ابزار حرفه ای الکتریکی و پنوماتیک، دستگاه پولیش، سندرز، آسیاب و سیستم های خلاء.

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

این شرکت به عنوان یک معیار جهانی تولید کننده ابزار حرفه ای الکتریکی و پنوماتیک، دستگاه پولیش، سندرز، آسیاب و سیستم های خلاء.

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

BigFoot پیشرفته ترین و موثر ترین تکنولوژی جلا دادن در حال حاضر در جهان برای بازسازی و اصلاح سطوح رنگ شده است. شرکت مؤسسۀ Rupes S.p.A، واقع در میلان، یک سیستم کامل ماشین آلات و لوازم جانبی را طراحی کرده است که به متخصصان صنعت اجازه می دهد تا به کمال رضایت و کارآمدتری برسند. سیستم BigFoot مترادف با قابلیت اطمینان، کارایی، ارگونومی و ظرافت است. BigFoot شیوه زندگی است. این یک راه تفکر است. یک مفهوم انقلابی که برای همیشه تغییر روش متخصصان را به طور کامل تغییر داد. یک انقلاب که مفهوم جزئیات را تغییر داده است، جاه طلبی است که در شکل نتایج شکل می گیرد، منعکس کننده جاه طلبی هر جزئیات برای ارائه یک پایان با کیفیت بالا و فراتر از انتظارات مشتری است.

RUPES IRAN

http://rupesiran.com/

نویسندگان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

نوآوری. فن آوری. طرح. اینها کلماتی هستند که RUPES را تعریف می کنند.

RUPES یک شرکت متعلق به خانواده است که در سال ۱۹۴۷ در میلان ، ایتالیا تأسیس شد. از زمان آغاز فعالیت ، تعهد RUPES به نوآوری محصول و تولید با کیفیت ، این شرکت را به عنوان تولید کننده معیارهای جهانی در زمینه ابزارهای حرفه ای برقی و پنوماتیک ، لوازم جانبی و خلاء تعریف کرده است. سیستم های.

روپس ایران

RUPES

یک شرکت متعلق به خانواده است که در سال 1947 در میلان ، ایتالیا تأسیس شد. از زمان آغاز فعالیت ، تعهد RUPES به نوآوری محصول و تولید با کیفیت ، این شرکت را به عنوان تولید کننده معیارهای جهانی در زمینه ابزارهای برقی و پنوماتیک ، لوازم جانبی و خلاء تعریف کرده است. سیستم های.

طراحی آینده برای بیش از 70 سال.


تعهد ما در زمینه تحقیق و توسعه عامل محرک موفقیت شرکت بوده است. تمرکز بر روی طراحی و ساخت محصولاتی که کاملاً با مقررات بهداشتی و ایمنی مطابقت داشته باشد ، راحتی کارگر را افزایش داده و راه حلهای نوآورانه را در محور هر ابتکار جدید محصول قرار می دهد. تاریخ ما از دستاوردها ، چالش ها ، ایده ها و موفقیت های بین المللی تشکیل شده است.

چشم انداز و چشم انداز برای آینده.

در ژانویه سال 2015 RUPES SpA تولید کننده ابزار مبتنی بر کلرادو را به دست آورد Cyclo Toolmakers، Inc. متعاقباً شرکتی را که امروزه با عنوان RUPES USA می شناسیم تشکیل داد. بخش آمریکای شمالی تولید کننده ایتالیایی مستقر در این کشور تبدیل به یک سایت تولید اضافی برای این شرکت و همچنین پشتیبانی ، آموزش و فروش مستقر در آمریکا شده است. علاوه بر این تعهد به بازار ایالات متحده ، در نوامبر سال 2017 جدیدترین تجهیزات تولید ، آموزش و پشتیبانی جدید RUPES USA تکمیل شد.

بیانیه ماموریت RUPES IRAN: "کمک به درخشش به جهان ما ... در یک زمان یک سطح."

حل مشکلات: ما سیستمهایی را ایجاد می کنیم که راه حل هایی را برای به پایان رساندن مشکلات مشتریان خود ارائه دهند. نوآوری: ما محصولات با دوام و مصرف جدید جدیدی را ایجاد می کنیم که سیستم هایی را برای حل مشکلات نهایی مشتریان خود ایجاد می کنیم و معرفی می کنیم. آموزش: ما فرصت های جسمی و مجازی را برای مشتریان خود فراهم خواهیم کرد تا برای حل مسائل نهایی آنها راه حل بهتری پیدا کنند. ما به طور مداوم سطح توانایی فنی تیم خود را بالا می بریم به گونه ای که ما کاملاً مجهز شده ایم تا به مشتریان خود بهتر خدمت کنیم. ساختن گذراندن یک زندگی: ما هر روز تلاش خواهیم کرد تا در تمام کارهایی که می کنیم نگرش پرشور و دلسوز نشان دهیم. فعالیت با ادغام و صداقت: ما در تمام کارهایی که خواهیم کرد شفاف و سر راست خواهیم بود. ما کاملاً متعهد خواهیم شد که بهترین راه حل ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم ، حتی اگر این راه حل شامل محصولات RUPES نباشد. ایجاد فرهنگ کار: ما به عنوان یک واحد بین رشته ای با هم کار خواهیم کرد تا از انتظارات مشتریان فراتر رود.

روپس ایران