وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

این شرکت به عنوان یک معیار جهانی تولید کننده ابزار حرفه ای الکتریکی و پنوماتیک، دستگاه پولیش، سندرز، آسیاب و سیستم های خلاء.

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

این شرکت به عنوان یک معیار جهانی تولید کننده ابزار حرفه ای الکتریکی و پنوماتیک، دستگاه پولیش، سندرز، آسیاب و سیستم های خلاء.

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

BigFoot پیشرفته ترین و موثر ترین تکنولوژی جلا دادن در حال حاضر در جهان برای بازسازی و اصلاح سطوح رنگ شده است. شرکت مؤسسۀ Rupes S.p.A، واقع در میلان، یک سیستم کامل ماشین آلات و لوازم جانبی را طراحی کرده است که به متخصصان صنعت اجازه می دهد تا به کمال رضایت و کارآمدتری برسند. سیستم BigFoot مترادف با قابلیت اطمینان، کارایی، ارگونومی و ظرافت است. BigFoot شیوه زندگی است. این یک راه تفکر است. یک مفهوم انقلابی که برای همیشه تغییر روش متخصصان را به طور کامل تغییر داد. یک انقلاب که مفهوم جزئیات را تغییر داده است، جاه طلبی است که در شکل نتایج شکل می گیرد، منعکس کننده جاه طلبی هر جزئیات برای ارائه یک پایان با کیفیت بالا و فراتر از انتظارات مشتری است.

RUPES IRAN

http://rupesiran.com/

نویسندگان

تفاوت دستگاه پولیش اوربیتال مارک ۳ و ۲ روپس؟

از جمله پرفرو‌ش‌ترین محصولات روپس، دستگاه‌های پولیش اوربیتال هستند که به شیوه‌ای خاص سطوح مختلف خودرو را پولیش کرده و جلا می‌دهند. همان طور که از نام آن‌ها پیداست،

نحوه‌ی عملکرد مدل‌های مختلف دستگاه پولیش اوربیتال روپس به روش مدار تصادفی صورت می‌گیرد. به این صورت که صفحه‌ی پشتی این دستگاه‌ها یک مدار مشخص را دنبال کرده (که دامنه‌ی آن به فاصله‌ی بین محور چرخش میله و محور مرکزی بستگی دارد) و بدین ترتیب در محدوده‌ی محوری خود می‌چرخد.

این صفحه با استفاده از نیروی گریز از مرکز و به کمک اصطکاک، امکان چرخش دستگاه پولیش در سرعت‌ها و جهت‌های مختلف را به وجود می‌آورد. اگر هنگام استفاده از انواع دستگاه‌های پولیش اوربیتال  روپس وجود مانع از حرکت دیسک ابزار جلوگیری کند، این حرکت تصادفی به سادگی به یک حرکت مداری ساده تبدیل شده و دستگاه به کار خود ادامه می‌دهد.

اگرچه تعداد چرخش‌های دیسک در انواع مختلف این دستگاه‌ها متفاوت است، اما به طور کلی شیوه‌ی کار آن‌ها با استفاده از حرکت مداری تصادفی در حال حاضر بهترین عملکردهای دستگاه پولیش در سراسر دنیا محسوب شده و اثربخشی و کیفیت کار آن‌ها به وضوح قابل ملاحظه‌ است.

در این مطلب مدل‌های مختلف دستگاه‌های اوربیتال روپس را معرفی کرده و ویژگی‌ها و مشخصات فنی هر یک را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد تا علاقه‌مندان ضمن آشنایی بیشتر با هر یک از محصولات روپس بتوانند مناسب‌ترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب و تهیه نمایند.

انوع مدل دستگاه پولیش

با اطلاع از مشخصات و ویژگی‌های انواع مدل‌های دستگاه پولیش اوربیتال روپس می‌توان مناسب‌ترین آن‌ها را با توجه به نوع آسیب و ابعاد سطح کار مورد نظر انتخاب کرد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده‌ در هر مدل، می‌توان نتیجه گرفت که تفاوت اصلی سری مارک ۲

و مارک ۳ دستگاه‌های پولیش اوربیتال روپس تنها در طراحی آن‌هاست و این دو مدل از نظر سطح لایه‌ برداری هیچ تفاوتی با هم ندارند. اما طراحی ارگونومیک، امکانات و قابلیت‌های جدید در مارک ۳ استفاده از آن را برای اپراتور آسان‌تر خواهد کرد. لذا مانند هر محصول دیگری، ورژن جدید دستگاه پولیش روپس به معنی عرضه‌ی کالای جدیدی نیست، فقط عملکرد آن سریع‌تر و جدیدتر خواهد بود.

 در سری مارک ۳ دکمه‌ی تنظیم سرعت و بخش نگهدارنده‌ی سر دستگاه از جنس پلاستیکی به عنوان قابلیت‌های جدید اضافه شده و تجربه‌ی استفاده از آن را برای کاربر آسان‌‌تر کرده است. اگر قصد خرید دستگاه پولیش اوربیتال روپس را دارید، سری مارک ۳ با تفاوت قیمت اندک نسبت به مارک ۲ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

پولیش زبر روپس مدل D-A COARSE