وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

این شرکت به عنوان یک معیار جهانی تولید کننده ابزار حرفه ای الکتریکی و پنوماتیک، دستگاه پولیش، سندرز، آسیاب و سیستم های خلاء.

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

این شرکت به عنوان یک معیار جهانی تولید کننده ابزار حرفه ای الکتریکی و پنوماتیک، دستگاه پولیش، سندرز، آسیاب و سیستم های خلاء.

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس

BigFoot پیشرفته ترین و موثر ترین تکنولوژی جلا دادن در حال حاضر در جهان برای بازسازی و اصلاح سطوح رنگ شده است. شرکت مؤسسۀ Rupes S.p.A، واقع در میلان، یک سیستم کامل ماشین آلات و لوازم جانبی را طراحی کرده است که به متخصصان صنعت اجازه می دهد تا به کمال رضایت و کارآمدتری برسند. سیستم BigFoot مترادف با قابلیت اطمینان، کارایی، ارگونومی و ظرافت است. BigFoot شیوه زندگی است. این یک راه تفکر است. یک مفهوم انقلابی که برای همیشه تغییر روش متخصصان را به طور کامل تغییر داد. یک انقلاب که مفهوم جزئیات را تغییر داده است، جاه طلبی است که در شکل نتایج شکل می گیرد، منعکس کننده جاه طلبی هر جزئیات برای ارائه یک پایان با کیفیت بالا و فراتر از انتظارات مشتری است.

RUPES IRAN

http://rupesiran.com/

نویسندگان

تمام آنچه که باید در رابطه با آفتاب سوختگی خودرو و رفع آن بدانید.

اتومبیل ها تمایل دارند رنگ خود را از دست بدهند ، خراشیده و چروک شوند و با گذشت زمان انواع لکه های ناخوشایند ایجاد می شود. اگر می خواهید از خرابی دائم خودرو خود در وضعیت ناگوار جلوگیری کنید ، می توانید از ترکیب پولیش برای بازگرداندن زیبایی و درخشش آن استفاده کنید.

مهم است که بدانید گزینه های زیادی وجود دارد و انتخاب محصول مناسب یک چالش است.

شما باید به دنبال بهترین مارک پولیش در بازار باشید. یکی که عملکرد برتر دارد در حالی که هنوز با قیمت مناسب فروخته می شود. از آنجا که جلوگیری از صدمه به طور کامل در اتومبیل دشوار است ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید استفاده از یک طوری که همه چیز به بدترین حالت نمی رسد.

در این مقاله ما تمام اطلاعات مربوط به شما را برای یافتن پولیش رفع آفتاب سوختگی به شما خواهیم پرداخت. ما همچنین برخی از بهترین محصولات موجود در بازار را مرور خواهیم کرد تا به شما کمک کند محدودیت گزینه های شما را کاهش دهد.

[caption id="attachment_7729" align="alignnone" width="1024"]آفتاب سوختگی خودرو این تصویر یکی از نمونه های آفتاب سوختگی ماشین میباشد. (رنگ خودرو مات و افتاب سوخته)[/caption]

 

ویژگی هایی که باید در پولیش در نظر بگیرید:

اجزای ترکیب پولیش

اولین موردی که باید به آن توجه کرد اثربخشی برند است. ترکیب مالشی که شما انتخاب می کنید ، نیاز به فرمول برتر و همچنین جلوگیری از قرار دادن هرگونه مواد سمی یا پرکننده ها دارد.

اجزای مانند سیلیکون ممکن است به جای بهبود وضعیت آن ، روی سطح خودرو شما اثر منفی بگذارد. هنگامی که از ترکیب مالش روی سطح اتومبیل خود استفاده می کنید ، بررسی کنید که آیا این محصول حاوی سیلیکون است یا خیر . در این صورت ، احتمال چسبندگی رنگ وجود دارد. سیلیکون همچنین می تواند باعث ایجاد علائم اسمیر در سطح سوار شما شود. در نتیجه ، عاقلانه است که فقط محصولی بدون سیلیکون را انتخاب کنید که حاوی پرکننده های بی فایده ای نیست.

تعداد

برای انجام کار خود چقدر پولیش لازم دارید؟ اگر قصد استفاده از محصول در وسایل نقلیه متعدد را دارید ، بیشترین حس را می کند. پولیش که به صورت عمده به فروش می رسد همچنین برای واحدهای بزرگ مانند ایرانکار و RV به خوبی کار می کند. با این وجود ، در صورتی که فقط به یک ماشین شخصی نیاز داشته باشید ، سرمایه گذاری در مازاد ترکیب لازم نیست.

نام تجاری

طیف گسترده ای از پولیش توسط مارک های مختلف موجود است. بسیاری از شرکت های پیشرو در صنعت پولیش خود را ایجاد کرده اند که می تواند نواقص موجود در سطح اتومبیل ها را از بین ببرد. با این حال ، برخی از مارک های تجاری وجود دارند که در نهایت کمتر از محصولات مطلوب تولید شده اند. بنابراین به شهرت تولید کننده توجه کنید.

قیمت

آخرین عامل قیمت است. اگرچه پولیش بسیار مفید است ، اما لازم نیست بانک را بشکنید. پولیش در طیف گسترده ای از قیمت ها مانند هر محصول فروخته می شود. بنابراین ، صرف هزینه کم و یا به اندازه بودجه خود آسان است ، اگرچه قانون مد قدیمی "شما آنچه را می پردازید پرداخت می کنید" هنوز هم برای پولیش اتومبیل صدق می کند.

۵ پولیش برتر مخصوص افتاب سوختگی

روپس ایران